Smještenost u centru Jadranske obale i odlična prometna povezanost, čine hotel Piniju pravom destinacijom za organizaciju stručnih skupova, manjih kongresa i incentive putovanja. Kod nas možete organizirati i svečane prigode poput domjenaka, banketa i promocija. U trenutku kada odaberete hotel Piniju za Vaše poslovne događaje, možete se opustiti jer vam jamčimo profesionalnu pripremu, organizaciju i cjelokupno izvođenje događaja. Naša stručna i pouzdana tehnička podrška raspolaže s modernom audiovizualnom opremom u svim dvoranama. Provjerite koje dvorane imamo na raspolaganju. Sigurni smo da ćete pronaći soluciju koja savršeno odgovara Vašim potrebama.
KONGRESNA DVORANA „RIVA“
Dvorana veličine 172 m², smještena na 1. katu hotela. Kapacitet do 150 osoba. Osvijetljena prirodnim svjetlom, idealna je za održavanje velikih predavanja i seminara.
Oprema: LCD projektor, projekcijsko platno, razglas i set mikrofona, flipchart set, bežični internet.
Uz zahtjev, na raspolaganju su simultani prijevodi i druge usluge kako bismo zadovoljili sve potrebe.
DVORANA „FOŠA“
Dvorana veličine 87 m², smještena u vanjskom dijelu hotela. Kapacitet do 70 osoba. Osvijetljena prirodnim svjetlom, idealna je za održavanje manjih predavanja i seminara.
Oprema: LCD projektor, projekcijsko platno, flipchart set, bežični internet.
VJENČANJA I BANKETI
Provedite najčarobniji dan u životu u hotelu Pinija
S Vama smo od samog početka planiranja Vašeg velikog dana. Pomažemo Vam izabrati svadbeni meni, glazbeni sastav te dekoraciju prostora prema Vašim zamislima. Kapacitet restorana iznosi 500 mjesta, a terasa s bazenom izvrsno je mjesto za domjenak i prijem Vaših uzvanika. Naše ljubazno i profesionalno osoblje stoji Vam na usluzi te će Vam svojom kreativnošću, profesionalnošću i iskustvom pomoći da svoj najposebniji dan učinite još posebnijim.